PLUS zet 6 helden centraal in nieuwste campagne

Geplaatst op 23 June 2020 om 16:40 door Simone Tuinenburg

169 keer gelezen

PLUS houdt van Goed eten. En om deze positionering een eigen gezicht te geven, introduceert de supermarktketen haar ‘Goed eten helden’ campagne. De helden die in de spotlights staan, zijn zes producten waar PLUS in het bijzonder trots op is. Ze staan symbool voor alles waar ‘Goed eten’ om draait. Het zijn producten met een goed verhaal over de kwaliteit, over de smaak, over de herkomst. Of over de liefde waarmee het gemaakt wordt.

Zes helden
Door zes producten een podium te geven, laat PLUS haar klanten zien waar Goed Eten voor staat. Het product is de held, dus deze staat centraal in elke uiting. Het gaat om de volgende helden:

1. Banaan: alleen maar Fairtrade verkrijgbaar sinds 2010 en sinds vorig jaar als eerste supermarkt klimaatneutraal en volledig traceerbaar.
2. Appeltaartje: gemaakt volgens het unieke recept van eigen bakkers. Dagelijks verse afgebakken.
3. Broodjes van vers deeg: dagelijks vers gebakken met een dunne knapperige korst.
4. Maaltijden Uit de keuken van PLUS: 17 verse maaltijden, bereid met liefde en aandacht en de beste ingrediënten. Zo makkelijk kan goed eten zijn.
5. Stoer & Stevig stokbrood: heerlijk rustiek stokbrood van de stenen ovenvloer, bereid met zuurdesem, dagelijks vers afgebakken.
6. Lagorai framboos: het allerbeste, lekkerste premium fruit van het seizoen. Extra zoet, sappig, groot en stevig. En exclusief bij PLUS.

Het gehele verhaal vindt men terug op plus.nl/heldenvanplus.

Reageren