De vlashoeck 24 | 2661 LM | Bergschenhoek T: 010-5212252 | E: koelhuis@plussupermarkt.nl
pluswebsitelogo.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Helaas zijn de spellen van Jhon's kidsclub niet meer te spelen omdat Adobe flash player niet meer word ondersteund

PLUS huismerk koffie is geheel vernieuwd.

Geplaatst op 6 July 2020 om 10:40 door Simone Tuinenburg

2110 keer gelezen

Maak kennis met een geheel vernieuwd PLUS huismerk koffie assortiment in filter-, pads, cups, capsules en bonen. Binnen de sterk groeiende segmenten bonen, cups en capsules worden 14 nieuwe producten toegevoegd. Ook heeft de gehele huismerk koffielijn een nieuwe verpakking gekregen. De koffie zélf staat centraal op de verpakking waarmee de “Goed Eten-belofte” wordt onderstreept.

Duurzamere verpakking
Naast de toevoeging van de nieuwe koffieproducten en de restyling heeft PLUS, als meest verantwoorde supermarkt van Nederland, haar huismerk koffieverpakkingen ook verduurzaamd. Het aluminium is uit de verpakkingen van de PLUS koffiebonen en filterkoffie gehaald. De lege verpakkingen kunnen daardoor bij het plastic afval en gerecycled worden. Deze stap sluit aan bij het verpakkingsbeleid van PLUS.

Fairtrade en Klimaatneutraal
Alle PLUS Huismerk koffie is 100% Fairtrade gecertificeerd en afkomstig van Fairtrade boeren. PLUS koffie is ook klimaatneutraal, hiermee minimaliseert en compenseert PLUS de CO2 uitstoot.

Betere kwaliteit
Iedere verpakking is voorzien van een smaaksterktemeter waardoor klanten gemakkelijker hun koffiekeuze kunnen maken. De Nespresso compatible koffiecups zijn sterk in kwaliteit verbeterd door onder andere de inhoud per cupje tot 13% te verhogen. Er is nu ook een lijn met aluminium koffiecups verkrijgbaar. De koffiecups zijn technisch verbeterd waardoor ze beter in het apparaat passen.

Nieuw assortiment
PLUS introduceert tegelijkertijd een premiumlijn koffiebonen Intenso en Origins. Deze koffiebonen zijn slow roasted, dit betekent dat de koffie langzaam gebrand wordt. Doordat het proces van branden langer duurt, krijgen de aroma’s en smaken in de koffiebonen meer tijd om vrij te komen.

Reinie Cazant, Brandmanager bij PLUS: “Ik ben trots op ons nieuwe PLUS huismerk koffie assortiment, omdat we onze klanten hiermee nog beter kunnen voorzien van goede en bovendien betaalbare koffie. Juist in deze tijd zie je een enorm gestegen thuisconsumptie in koffie en een hogere vraag naar grootverpakkingen, dus we komen op het goede moment. Bovendien werd het tijd voor een nieuwe verpakking. PLUS staat voor Goed Eten en juist dát willen we laten zien met onze nieuwe verpakkingen. Klanten moeten weten dat ze voor echt goed eten bij PLUS moeten zijn. Daarom hebben we het product zelf centraal gezet- zonder poespas. De komende tijd gaan we nog veel meer PLUS huismerkverpakkingen voorzien van een nieuw jasje. Bij PLUS koop je de allerlekkerste en meest verantwoorde koffie voor elk moment van de dag. Je ruikt het, je proeft het, je krijgt er zin in!

Reageren