Bekijk
Laatste nieuws
Meer blogsPLUS belangrijke partner Nationaal Schoolontbijt
Geplaatst op 1 November 2017 om 10:39 door Jeroen Smit
2413 keer gelezen
Utrecht, 1 november 2017 – PLUS is met 250 deelnemende supermarkten tijdens de vijftiende editie van het Nationaal Schoolontbijt de grootste verspreider van de gezonde ontbijtpakketjes. Meer dan 250 winkels verspreiden 6 tot en met 10 november merendeel ontbijtpakketten. Ruim 8.500 pakketten met daarin 221.000 ontbijtjes worden deze jubileumeditie via de PLUS winkels verdeeld.
Promotie voor goed ontbijten
Ontbijten is belangrijk én gezond! Zeker voor schoolkinderen is een goed ontbijt de beste start van de dag. PLUS zet zich daarom in voor verantwoord ontbijten en helpt kinderen om op dit gebied bewuste keuzes te maken. Om het belang van een goed ontbijt te promoten, steunt PLUS, als Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland, het Nationaal Schoolontbijt.
Promotie voor goed ontbijten
Ontbijten is belangrijk én gezond! Zeker voor schoolkinderen is een goed ontbijt de beste start van de dag. PLUS zet zich daarom in voor verantwoord ontbijten en helpt kinderen om op dit gebied bewuste keuzes te maken. Om het belang van een goed ontbijt te promoten, steunt PLUS, als Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland, het Nationaal Schoolontbijt.
Belangrijk eetmoment
Dat PLUS het ontbijt in het zonnetje zet, heeft een belangrijke reden. Want hoewel acht op de tien Nederlanders het belang van een goed ontbijt kennen, slaat een op de tien de ochtendmaaltijd weleens over. Dat blijkt uit onderzoek van DirectResearch in opdracht van PLUS. Door partner te zijn van het Nationaal Schoolontbijt ontbijten meer dan een half miljoen kinderen met elkaar op school. Zo ervaren ze niet alleen dat het gezellig is om samen te ontbijten, kinderen leren op die manier ook hoe belangrijk dit eetmoment is.
Dat PLUS het ontbijt in het zonnetje zet, heeft een belangrijke reden. Want hoewel acht op de tien Nederlanders het belang van een goed ontbijt kennen, slaat een op de tien de ochtendmaaltijd weleens over. Dat blijkt uit onderzoek van DirectResearch in opdracht van PLUS. Door partner te zijn van het Nationaal Schoolontbijt ontbijten meer dan een half miljoen kinderen met elkaar op school. Zo ervaren ze niet alleen dat het gezellig is om samen te ontbijten, kinderen leren op die manier ook hoe belangrijk dit eetmoment is.
Reageren
Andere blog berichten
- PLUS komt Nederlandse varkens- en rundvleesboeren financieel tegemoet 3 February 2021 om 17:40
- PLUS intensiveert samenwerking met Too Good To Go18 January 2021 om 16:21
- PLUS lanceert Marble Maniacs13 January 2021 om 14:57
- Alle cacao in PLUS huismerkproducten Fairtrade gecertificeerd 7 December 2020 om 14:20
- PLUS stapt over op kartonnen avocadoverpakking16 November 2020 om 12:15
- Deze winter Nederlandse komkommers in het schap 9 November 2020 om 10:10
- De PLUS Buiten in Nederland campagne is nu al een groot succes. 2 October 2020 om 11:00
- PLUS doneert €11.027 aan Voedselbanken10 August 2020 om 17:45
- Zachtfruit van eigen bodem20 July 2020 om 13:00
- PLUS presenteert nieuw wijnhuis 7 July 2020 om 15:25