Bekijk
De vlashoeck 24 | 2661 LM | Bergschenhoek T: 010-5212252 | E: koelhuis@plussupermarkt.nl
Helaas zijn de spellen van Jhon's kidsclub niet meer te spelen omdat Adobe flash player niet meer word ondersteund
Laatste nieuws
Meer blogsPLUS voor tweede jaar op rij Klantvriendelijkste Supermarkt
Geplaatst op 29 May 2019 om 12:22 door Merlijn Versteeg
3195 keer gelezen
Utrecht, 29 mei 2019 - PLUS is gisteravond op het Customer First gala van SAMR wederom uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Supermarkt van Nederland.
Eric Leebeek, Commercieel directeur bij PLUS Retail: “Het was geweldig om gisteravond voor de tweede keer op rij de prijs voor Klantvriendelijkste Supermarkt in ontvangst te mogen nemen. Maar eigenlijk behoorden de 220 ondernemers en 20.000 winkelmedewerkers daar natuurlijk te staan. Zij verdienen deze prijs; zij zorgen er immers voor dat klanten elke dag weer verrast worden met net dat stapje meer. Eén jaar de prijs winnen is al een prestatie van formaat, maar twee keer op rij winnen bewijst dat klantvriendelijkheid in het dna van onze winkels en medewerkers zit. Daar mogen we heel trots op zijn.”
Gouden regels
De verkiezing wordt opgehangen aan de zeven gouden regels van SAMR: wees beschikbaar voor de klant, maak je belofte uit de reclame waar, val de klant niet onnodig lastig, doe niet moeilijk over formaliteiten, geef je fouten toe en los ze op, wees oprecht betrokken en heb oog voor mens en maatschappij.
Deze basisprincipes zitten verweven in de coöperatieve structuur van PLUS. Alle supermarkten zijn eigendom van zelfstandige ondernemers, stuk voor stuk met een grote binding met hun lokale marktgebied. Dat uit zich in oprechte betrokkenheid en een persoonlijke aanpak.
Prijzenkast
PLUS houdt van haar klanten en klanten houden van PLUS. Dat blijkt wel uit de steeds voller wordende prijzenkast. Zo werd PLUS dit jaar voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot Meest Verantwoorde Supermarkt, voor het zevende jaar op rij voor Beste Wijnsupermarkt en werd de vleeswarenafdeling voor de tweede keer verkozen tot de beste van Nederland.
Eric Leebeek, Commercieel directeur bij PLUS Retail: “Het was geweldig om gisteravond voor de tweede keer op rij de prijs voor Klantvriendelijkste Supermarkt in ontvangst te mogen nemen. Maar eigenlijk behoorden de 220 ondernemers en 20.000 winkelmedewerkers daar natuurlijk te staan. Zij verdienen deze prijs; zij zorgen er immers voor dat klanten elke dag weer verrast worden met net dat stapje meer. Eén jaar de prijs winnen is al een prestatie van formaat, maar twee keer op rij winnen bewijst dat klantvriendelijkheid in het dna van onze winkels en medewerkers zit. Daar mogen we heel trots op zijn.”
Gouden regels
De verkiezing wordt opgehangen aan de zeven gouden regels van SAMR: wees beschikbaar voor de klant, maak je belofte uit de reclame waar, val de klant niet onnodig lastig, doe niet moeilijk over formaliteiten, geef je fouten toe en los ze op, wees oprecht betrokken en heb oog voor mens en maatschappij.
Deze basisprincipes zitten verweven in de coöperatieve structuur van PLUS. Alle supermarkten zijn eigendom van zelfstandige ondernemers, stuk voor stuk met een grote binding met hun lokale marktgebied. Dat uit zich in oprechte betrokkenheid en een persoonlijke aanpak.
Prijzenkast
PLUS houdt van haar klanten en klanten houden van PLUS. Dat blijkt wel uit de steeds voller wordende prijzenkast. Zo werd PLUS dit jaar voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot Meest Verantwoorde Supermarkt, voor het zevende jaar op rij voor Beste Wijnsupermarkt en werd de vleeswarenafdeling voor de tweede keer verkozen tot de beste van Nederland.
Reageren
Andere blog berichten
- Plus Koelhuis op Tiktok18 November 2023 om 00:13
- Nóg meer bananen bij PLUS klimaatneutraal14 March 2022 om 13:46
- De nieuwe vogelvriendelijke kaas van PLUS draagt bij aan toekomst van weidevogels15 November 2021 om 15:16
- PLUS introduceert vers gesneden groente met On the way to PlanetProof keurmerk13 October 2021 om 16:17
- PLUS wil met 100% plasticvrije verzorgingsproducten 1 miljoen plastic shampooflessen besparen21 September 2021 om 13:15
- Nu ook biologische yoghurt de nieuwe standaard23 August 2021 om 10:10
- Nieuw: Nederlandse watermeloen bij Albert Heijn19 July 2021 om 13:07
- Dagverse melk van PLUS voortaan biologisch 8 July 2021 om 10:10
- Zes nieuwe schonere vrachtwagens voor duurzamer transport PLUS27 May 2021 om 10:20
- Vraag naar vleesvervangers groeit; PLUS breidt assortiment verder uit19 May 2021 om 17:35